Netkunde: Det er da irriterende

Nedbruddet af mailsystemet hos Bjerringbro Kabelnet har skabt stor irritation blandt kunderne

5. marts 2021, 13.17

Jørn Dalsgaard ærgrer sig over mail-problemerne hos Bjerringbro Kabelnets under-leverandør. Han er ellers yderst tilfreds med den service, som han har fået hos Bjerringbro Kabelnet i de seneste knap ti år. Foto: Raju Steffens

BJERRINGBRO Jørn Dalsgaard er en af kunderne hos Bjerringbro Kabelnet, som er ramt af mail-nedbruddet. - Det er da irriterende, at det ikke virker. Jeg plejer at tjekke min mail hver morgen efter morgenkaffen, siger Jørn Dalsgaard,

Jørn Dalsgaard har rykket Bjerringbro Kabelnet for at få en løsning hver dag siden i mandags, og ...

Læs denne artikel

- og alle andre på Midtjyllands Avis fra kun 1 krone

24 Timer

DIGITAL adgang i 24 Timer



Adgang til alle artikler i 24 timer

Digital

Fuld DIGITAL adgang





Adgang til alle artikler

Adgang til e-avisen

Adgang til e-avis arkivet

Adgang til Forum Søndag

Adgang til fordele hos Læserklubben