B&O satser på online rådgivning

B&O Silkeborg bruger støttemidler til rådgivning om større synlighed, bedre produktmatch og personlig online rådgivning i forbindelse med køb i webshop

10. juli 2020, 09.11

100.000 kroner giver os mulighed for at gå efter nogle tiltag, som vi ellers ikke har resourcer til. Vi vil blandt andet bruge støttemidlerne til at skabe større synlighed og etablere personlig online rådgivning, hvis kunderne er i tvivl ved køb i vores webshop. Og så vil vi udnytte teknologien og kunstig intelligens til at skabe et endnu bedre match mellem kunde og produkt, siger Heino Østergaard. Foto: Jakob Stigsen Andersen

SILKEBORG - Det nytter jo ikke at tilbyde fantastiske muligheder og produkter, hvis kunderne ikke når frem til ens hjemmeside. Altså, hvis folk aldrig når frem til ens hjemmeside, fordi man ligger omme på side tre, når de søger efter produkter fra B&O. Den udfordring vil vi blandt andet søge hjælp...