Et liv med sig selv som varemærke

Den del af verden, der følger med i livet hos det globale jetset, har fulgt det amerikanske modeikon Paris Hilton i årevis

15. februar 2021, 11.18

Arvingen til luksushotelkæden Hilton, Paris Hilton, der fylder 40 år den 17. februar, har i de sidste 20 år eller mere været kendt fra ugeblade, fra modemagasiner, fra avisforsider og fra tv-programmer om de kendte. Foto: Ritzau Scanpix

FØDSELSDAG: Det har ikke været paradis det hele, selv om livet for Paris Hilton ser lyst ud - i hvert fald udefra.

Det er berømmelse, luksus og penge.

Men i januar fortalte hun omverdenen om et hårdt år.

Hun lagde billeder af sig selv som 18-årig på Instagram og skrev, at hun kunne »se« smerten i si...

Læs denne artikel

- og alle andre på Midtjyllands Avis fra kun 1 krone

24 Timer

DIGITAL adgang i 24 Timer



Adgang til alle artikler i 24 timer

Adgang til debat

Digital

Fuld DIGITAL adgang





Adgang til alle artikler

Adgang til e-avisen

Adgang til e-avis arkivet

Adgang til debat

Adgang til Forum Søndag

Adgang til fordele hos Læserklubben