Ekspert: God kundeservice er altafgørende i en by som Silkeborg

Efter et år med corona er god kundeservice vigtigere end nogensinde før - og det gælder særligt i en by som Silkeborg, mener ekspert

20. marts 2021, 12.02

- Vær stolt af dit fag. God kundeservice er ikke at underkaste sig kunden, men at udvise ekspertise på produkterne, siger servieekspert Søren Bechmann. Foto: Service Design Institute

SILKEBORG Byens forretninger står og falder med deres kundeservice.

Det mener Søren Bechmann, som er serviceekspert og direktør for konsulentvirksomheden Service Design Institute.

Ifølge serviceeksperten er kundeservice vigtigere end nogensinde før, og det gælder særligt i en by som Silkeborg.

- I en by på Silkeborgs størrelse er et dårligt ry katastrofalt. Har én kunde en dårlig oplevel...

Læs denne artikel

- og alle andre på Midtjyllands Avis fra kun 1 krone

24 Timer

DIGITAL adgang i 24 Timer



Adgang til alle artikler i 24 timer

Digital

Fuld DIGITAL adgang





Adgang til alle artikler

Adgang til e-avisen

Adgang til e-avis arkivet

Adgang til Forum Søndag

Adgang til fordele hos Læserklubben