Fremtidens handelsby Silkeborg: Fra shopping til oplevelser

Om 10 år tager vi til midtbyen for at få én på opleveren - og vi handler endnu mere på nettet, forudser fremtidsforsker. Opfordringen til detailhandlen er at se realiteterne i øjnene og tænke i nye måder at tiltrække kunder på

3. april 2021, 11.54

- I fremtiden er det ikke først og fremmest butikkerne, som gør midtbyerne attraktive. Der skal mere til. Nye samarbejder mellem detailhandlen og for eksempel Silkeborg Outdoor og andre dele af eventbranchen for at trække mennesker til midtbyen kan være vejen frem, siger Jesper Bo Jensen, fremtidsforsker i Center for Fremtidsforskning.

Læs denne artikel

- og alle andre på Midtjyllands Avis fra kun 1 krone

24 Timer

DIGITAL adgang i 24 Timer



Adgang til alle artikler i 24 timer

Digital

Fuld DIGITAL adgang





Adgang til alle artikler

Adgang til e-avisen

Adgang til e-avis arkivet

Adgang til Forum Søndag

Adgang til fordele hos Læserklubben