Coronaen har ikke slået den traditionelle kundeaften ihjel

Trods succes med digital salg og live-sending via de sociale medier vil traditionelle kundearrangementer bestå, siger Jette Timmermann, indehaver af B-Young på Vestergade

12. marts 2021, 14.52

- Vi kan godt lide at møde kunderne personligt, og kunderne kan godt lide at møde os. Vi giver dem noget »røg« og har en ret uformel omgangstone. Også når vi holder kundearrangementer i butikken. Og det vil vi blive ved med, siger Jette Timmermann, indehaver af B-Young. Foto: Jakob Stigsen Andersen

SILKEBORG Hun har oplevet at have flere end 600 kunder med på en »kigger«, da hun og personalet under den seneste nedlukning holdt online-udsalg.

Hun har erkendt de kræfter, der kan være i de sociale medier, når de udnyttes til salg, og har mærket kundernes lyst til at bruge de nye salgskanaler.

Alligevel er Jette Timmermann, indehaver af B-Young, ikke i tvivl om, at hun i fremtiden fortsat vil arrangere »gammeldags« traditionelle kundeaftener i den fysiske butik på Vestergade.

Fysisk butik har stor betydning...

Læs denne artikel

- og alle andre på Midtjyllands Avis fra kun 1 krone

24 Timer

DIGITAL adgang i 24 Timer



Adgang til alle artikler i 24 timer

Adgang til debat

Digital

Fuld DIGITAL adgang





Adgang til alle artikler

Adgang til e-avisen

Adgang til e-avis arkivet

Adgang til debat

Adgang til Forum Søndag

Adgang til fordele hos Læserklubben