
Gennembrud: Outdoorfestival går sammen med Ecco og Eventyrsport
Med nye, stærke kommercielle samarbejdspartnere går en ønskedrøm i opfyldelse for Outdoorfestivalen i Ry, der efter fem års vedholdende indsats øjner et vendepunkt
Udgivet:09. januar 2020, 13.21
Læsetid:3 minutter
RY Den efterhånden veletablerede Outdoorfestival i Ry vender i pinsen tilbage i sin sjette udgave, og denne gang er det i tæt samarbejde med et par nye, stærke kommercielle partnere inden for friluftsudstyr- og beklædning.
Festivalen har nemlig indgået samarbejder med det kendte fodtøjsmærke Ecco og med Eventyrsport, der ...
Vil du have fuld adgang til alle artikler på midtjyllandsavis.dk?
Første måned for 19 kr.
Herefter 99 kr. pr. måned
KOM I GANG NUOG LÆS ARTIKLER OM 2 MIN.
Tilbuddet gælder kun nye kunder og abonnementet fortsætter til normalpris. Nem opsigelse. Har du benyttet dig af tilbuddet inden for de seneste seks måneder? Se din pris her
Ønsker du kun at læse denne artikel? Køb dagsadgang her
Er du interesseret i e-avisen eller avisen leveret i din postkasse? Klik her
Allerede abonnent? Log ind