Flabet, Kent Madsen

Udgivet:21. maj 2022, 08.40

Læsetid:2 minutter

Af Allan L. Olsen. P. Malmkjærs Vej 14 Sejs

SERVICE Den 6. maj inviterede SIF til fest på Jysk Park til opgøret mod Randers. Min makker og jeg tog af sted og var der kl. 17, hvor festen skulle begynde. Men ak og ve. Vi skiftedes til at stå i køen efter øl. Vore ganer var efterhånden at sammenligne med Sahara, men endelig efter 32 minutter (!) lykkedes det at nå frem og blive ekspederet. Ekspedienterne forekom lidt mere end urutinerede i at betjene ølhanerne. På et tidspunkt i seancen dukker Kent Madsen (KM) med følge op i vrimlen. Jeg henvendte mig til ham og beklagede mig over den manglende service, og fik denne besked af KM og et hånligt smil af følget: »Jamen, her er jo også mange mennesker!«.

Ja selvfølgelig er der mange mennesker. Det ønsker alle vel til et sådant arrangement. Men det forpligter også, at der indsættes de fornødne ressourcer til at betjene dem på en ordentlig måde. Jeg tror der ville blive revolution i loungen såfremt gæsterne der skulle vente en halv time på at få serveret øl. Under selve kampen var der også urimeligt lange køer ved salgsstederne. Det må kunne forbedres.

Jeg havde valgt ikke at gøre mere ved det, hvis det ikke var fordi KM i Midtjyllands Avis den 19. maj udtaler omkring klager over lange køer ved salgsboderne på Jysk Park: »Jeg synes nu, at den slags er småting, og det kommer vel frem, fordi at der findes mennesker, der vil finde hullerne i osten«. Det kalder jeg flabet og en arrogant holdning til dem, der kommer og støtter SIF, dels ved deres entre, og dels ved det de konsumerer i forbindelse med kampen og dermed bidrager væsentligt til den økonomi, der driver klubben. Der findes de mennesker, der tager kritik til sig og lærer af den, og der findes de mennesker, der ikke vil lære af kritik. Jeg er ikke i tvivl om, hvor du befinder dig KM.

Det er en ommer, Kent Madsen.

Indlæser debat